CRM nədir?

CRM müştəri məlumatlarının toplanılmasını, idarə edilməsini və təhlilini təmin edən ERP moduludur

Təklif al

crm page slider

CRM nə üçün lazımdır?

CRM modulu, müştəri məlumatlarının toplanmasını, saxlanılmasını, təhlil və optimallaşdırılmasını təmin edir.

Şirkətlər müştəri məlumatları haqqında nə qədər çox məlumata sahib olarsa, bazarda bir o qədər uğurlu rəqabət apara bilər. Sistem müştəri ilə şirkət arasındaki bütün prosesləri öz özündə cəmləşdirir və mobil tədbiqi və planşet ilə rahat idarə edilir.

Bu modul sayəsində müştəri ilə daha yaxşı əlaqə qurulur, onların tələbatlarını rahat anlamağa kömək edir, satış və marketinq proseslərini effektiv edir.

CRM-ın əsas funksiyaları

Müraciətçilər (Lead)

Müştəri Məlumatlarının Qeydiyyata Alınması əlaqə məlumatlarını, tarixçələrini, satın alımlarını və digər relevant məlumatlarının təsviri.

Satış kanalı analitikası

Aylıq, rüblük, ümumi məbləğ, satışın statusu və ümumiyyətlə satışın bütün mərhələsinin göstəricisidir. 

Korporativ müraciətlər (Prospect)

Perspektiv müştəriləri ilə daha effektiv əlaqə saxlamağa, onları müştəri kimi qazanmağa və daha böyük satış əldə etməyə kömək etməkdir.

Ünsiyyət gedişatı 

Təşkilatın daxilində və xaricində məlumatların effektiv şəkildə idarə edilməsinə kömək edir və bu da şirkətin iş proseslərinin daha effektiv idarə edilməsinə və əlaqəli tərəflərlə daha yaxşı münasibətlər qurmağa imkan yaradır.

Müqavilələr 

Şirkətlərin rəsmi razılaşmalarını effektiv şəkildə idarə etməsinə kömək edir və bu, iş proseslərinin daha düzgün və təhlükəsiz şəkildə həyata keçirilməsinə imkan yaradır. O cümlədən tənzimlənməsi və düzgün qaydada tərtib edilməsi üçün funksiyalar təmin edir.

Kampaniya effektivliyi

Şirkətin hansı reklam kampaniyalarının daha çox müştəri marağını cəlb etdiyini, hansı kanalların daha effektiv olduğunu və hansı marketinq strategiyalarının nəticə verdiyini müəyyənləşdirməyə kömək edir. 

Müraciət mənbələri

Müştərinin necə və hansı yolla diqqətini cəlb etdiyini, tələbat yaratdığını və şirkətə marağını ifadə edir. Müracıətçilərinin hansı mənbə və ya kanaldan gəldiyini göstərir.

Əlaqəli şəxs

Təşkilatın iş proseslərinə daxil olan və müştəri, təchizatçı və digər tərəflərlə əlaqələrin idarə edilməsində istifadə edilir. Əlaqəli şəxs, həm potensial həm də cari müştəriləri, təchizatçıları və digər tərəfləri əhatə edir.

Görüşlər

Müştəri təmasları, təmas tarixçəsi, əlaqə saxlama məlumatları və müştərilərlə aparılan əməliyyatlar haqqında məlumatları birləşdirən bölmədir.



Təklif al

Funksiyaların ətraflı izahı

 

Müraciətçilər (Lead)

Bir şirkətin fərqli sahələrdə və ya bölmələrdə fəaliyyət göstərən müştəriləri ola bilər. Hər bir müştərinin özünəməxsus tələbatları, sifarişləri, satışları, ödənişləri və sairəsi ola bilər. Müraciətçilər əsasən müxtəlif sahələrdə və ya bölmələrdə çalışan bir şirkətin ixtisaslaşmış müştəriləri ola bilər və müxtəlif məhsul və xidmətləri tələb edə bilərlər.

ERP sistemləri, fərqli bölmələrin və sahələrin tələbatlarını və operasiyalarını birləşdirərək şirkətin bütün proseslərini tənzimləməyə kömək edir. Müraciətçilər də bu sistemlər vasitəsilə daha effektiv bir şəkildə idarə edilir və tənzimlənir. Bu sayədə, şirkətin ərazisində müxtəlif sahələrdə və müştərilərlə əlaqəli proseslər daha düzgün və tənzimlənmiş şəkildə həyata keçirilir.

aPsA19dD7W

 

aPsA19dD7W

Korporativ müraciətlər (Prospect)

ERP sistemlərində Korporativ müraciətlər termini, genəlliklə potensial müştəri və ya tələbçiləri ifadə edir. Bu, satış və marketinq prosesində yer alan, amma hələ rəsmi müştəri olmayan şəxsləri, təşkilatları və ya müştəri kimi qazanmağa çalışan tərəfləri təmsil edir.

ERP sistemləri, Korporativ müraciətlər məlumatlarını toplamaq, saxlamaq, təhlil etmək və idarə etmək üçün istifadə edilir. Əsas fikir, ERP sistemləri vasitəsilə şirkətin potensial tələb və perspektiv müştəriləri ilə daha effektiv əlaqə saxlamağa, onları müştəri kimi qazanmağa və daha böyük satış əldə etməyə kömək etməkdir.

 

Müraciət mənbəyi

ERP sistemlərində "Müraciət "Mənbəyi" (prospect source) termini potensial müştərinin necə və hansı yolla şirkətin diqqətini cəlb etdiyini, tələbat yaratdığını və şirkətə marağını ifadə edir. Yəni, bu termin, bir fərz müştərinin (müracıətçilərinin) hansı mənbə və ya kanaldan gəldiyini göstərir.

"Müraciətçilər Mənbəyi" ERP sistemində tənzimlənən məlumatlardan biridir və şirkətin təhlil və strategiyalarını inkişaf etdirməsinə kömək edir. Bu məlumatlar, şirkətin marketinq kampaniyalarını, reklam fəaliyyətlərini, təşkilatın sənaye sektorunu və ya digər fəaliyyət sahələrini qiymətləndirməsini və planlaşdırmasını mümkün edir.

aPsA19dD7W

 

aPsA19dD7W

Əlaqəli şəxs

Təşkilatın iş proseslərinə daxil olan və müştəri, təchizatçı və digər tərəflərlə əlaqələrin idarə edilməsində istifadə edilir. Əlaqəli şəxs termini, həm potensial həm də cari müştəriləri, təchizatçıları və digər tərəfləri əhatə edir.

Əlaqəli şəxs aşağıdakı funksiyonları icra edir:

  • Müştəri idarəetməsi;
  • Təchizatçı idarəetməsi;
  • İş ortağı idarəetməsi;
  • Satış idarəetməsi;
  • Müştəri tələblərinin idarə edilməsi;
  • Müştəri münasibətləri inkişafı.

 

İşgüzar görüşlər

Müştəri təmasları, təmas tarixçəsi, əlaqə saxlama məlumatları və müştərilərlə aparılan əməliyyatlar haqqında məlumatları birləşdirən bölmədir.

Bu bölmə vasitəsilə şirkət tərəfindən aparılan müştəri təmasları, təkliflər, satışlar, məhsul göndərmələri və servis təminatı kimi əməliyyatlar idarə olunur. Bu məlumatlar şirkətin müştəri ilə əlaqəli fəaliyyətlərinin nəzərdən keçirilməsi, müştəri mövqeyinin analiz edilməsi və daha yaxşı strateji planlamalar üçün istifadə edilə bilər.

aPsA19dD7W 

Tez-tez verilən suallar və cavablar

CRM müştəri məlumatlarının toplanılması, idarə edilməsi və təhlilini aparılması üçün bir sistemdir.

CRM proqramı müştərilər və şirkətlər arasında münasibətləri və təcrübəni yaxşılaşdırmaq, satışları bərpa etmək və ya yüksəltmək imkanını verir.

Bəli, olur! Siz, mövcud müştəri bazasını CRM proqramına inteqrasiya edə bilərsiniz.

Bu proqram Satış statistikanı, Müştəri təhlilinı, Google xəritədə məkanın mövcudluğu və bir çox vacib hesabatları verə bilir.

Bəli, görə bilərsiniz! Bu system vasitəsi ilə işçinin bütün iş fəaliyyətini izləyə bilərsiniz.

Bəli olur! Proqram, daxili məlumata əsasən, Sizə biznesinizin hansı hissəsi zəif və hansı hissəsi normal olduğunu göstərir və Siz zəif olan hissəni təhlil edib biznesinizi yaxşılaşdırmaq üçün yeni təkanlar (təklifləri) verə bilərsiniz.

Kommersiya təklifi bir-başa sistem üzərindən aparılır və müştəri ilə individual əməkdaşlığın göstəricisidir.

CRM

Müştəri bazasının yaradılması və idarə edilməsi

Alış

Təchizat tələblərinin yaradılması və alış əməliyyatlarının aparılması

Satış

Sifarişlərin qəbul edilməsi və satış proseslərinin idarə edilməsi

Onlayn Satış

Sistem vasitəsi ilə onlayn satışların aparılması

Pos (Kassa)

Kassa əməliyyatlarının aparılması

Mühasibatlıq

Maliyyə və hesabat proseslərinin idarə edilməsi

Anbar

Malların effektiv şəkildə saxlanılması və idarə edilməsi

İnventar

Mülkiyyətdə olan sabit aktivlərin idarə edilməsi

İnsan Resursları (HR)

İşçi heyyətinin qurulması və idarə edilməsi

Əmək haqqı

Əmək haqqı qaydaları və əsasə göstərici amilləri

Layihə

Layihələrin planlaşdırılması və idarə edilməsi

İstehsal

İstehsal proseslərinin ardıcıl qaydalarla idarə edilməsi

Keyfiyyətə nəzarət

Məhsulun keyfiyyətə nəzarətin yoxlanılması və idarə edilməsi

Texniki dəstək (Support)

Sorğu növlərinin texniki qulluğu və idarə edilməsi

Yeni modullar

İstəyinizə uyğun yeni modulların yaradılması

Mövzu ilə əlaqədar suallarınız varsa və ya təklif almaq istəyirsinizsə, bizimlə əlaqə saxlamaqdan çəkinməyin.

Haqqımızda

Şirkətimiz 2011-ci ildə veb saytlarının yaradılması və veb dizayn sahəsində fəaliyyətə başlamışdır. 2021-ci ildən isə proqramlaşdırma və ERP sistemləri sahəsində xidmətlərimizi davam etdiririk. Qısa müddət ərzində, bir çox şirkət üçün əhəmiyyətli olan ERP xidmətimiz öz mövqeyini tapmışdır. Bu, böyük bir nailiyyətimizdir və biz, əldə etdiyimiz təcrübə və mütəxəssisliklə, bu nailiyyətin davamlılığını qoruyacağımıza inanırıq.

Ardını oxu...

Bizimlə əlaqə

Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, Süleyman Sani Axundov küçəsi 277

+994 12 563 41 15 / 16 / 17 

+994 70 516 48 30

info@innoa.az

Təqdimat