CRM nə üçün lazımdır?
CRM modulu, müştəri məlumatlarının toplanmasını, saxlanılmasını, təhlil və optimallaşdırılmasını təmin edir.
Şirkətlər müştəri məlumatları haqqında nə qədər çox məlumata sahib olarsa, bazarda bir o qədər uğurlu rəqabət apara bilər. Sistem müştəri ilə şirkət arasındaki bütün prosesləri öz özündə cəmləşdirir və mobil tədbiqi və planşet ilə rahat idarə edilir.
Bu modul sayəsində müştəri ilə daha yaxşı əlaqə qurulur, onların tələbatlarını rahat anlamağa kömək edir, satış və marketinq proseslərini effektiv edir.
CRM-ın əsas funksiyaları
Müraciətçilər (Lead)
Müştəri Məlumatlarının Qeydiyyata Alınması əlaqə məlumatlarını, tarixçələrini, satın alımlarını və digər relevant məlumatlarının təsviri.
Satış kanalı analitikası
Aylıq, rüblük, ümumi məbləğ, satışın statusu və ümumiyyətlə satışın bütün mərhələsinin göstəricisidir.
Korporativ müraciətlər (Prospect)
Perspektiv müştəriləri ilə daha effektiv əlaqə saxlamağa, onları müştəri kimi qazanmağa və daha böyük satış əldə etməyə kömək etməkdir.
Ünsiyyət gedişatı
Təşkilatın daxilində və xaricində məlumatların effektiv şəkildə idarə edilməsinə kömək edir və bu da şirkətin iş proseslərinin daha effektiv idarə edilməsinə və əlaqəli tərəflərlə daha yaxşı münasibətlər qurmağa imkan yaradır.
Müqavilələr
Şirkətlərin rəsmi razılaşmalarını effektiv şəkildə idarə etməsinə kömək edir və bu, iş proseslərinin daha düzgün və təhlükəsiz şəkildə həyata keçirilməsinə imkan yaradır. O cümlədən tənzimlənməsi və düzgün qaydada tərtib edilməsi üçün funksiyalar təmin edir.
Kampaniya effektivliyi
Şirkətin hansı reklam kampaniyalarının daha çox müştəri marağını cəlb etdiyini, hansı kanalların daha effektiv olduğunu və hansı marketinq strategiyalarının nəticə verdiyini müəyyənləşdirməyə kömək edir.
Müraciət mənbələri
Müştərinin necə və hansı yolla diqqətini cəlb etdiyini, tələbat yaratdığını və şirkətə marağını ifadə edir. Müracıətçilərinin hansı mənbə və ya kanaldan gəldiyini göstərir.
Əlaqəli şəxs
Təşkilatın iş proseslərinə daxil olan və müştəri, təchizatçı və digər tərəflərlə əlaqələrin idarə edilməsində istifadə edilir. Əlaqəli şəxs, həm potensial həm də cari müştəriləri, təchizatçıları və digər tərəfləri əhatə edir.
Görüşlər
Müştəri təmasları, təmas tarixçəsi, əlaqə saxlama məlumatları və müştərilərlə aparılan əməliyyatlar haqqında məlumatları birləşdirən bölmədir.
Funksiyaların ətraflı izahı
Müraciətçilər (Lead)
Bir şirkətin fərqli sahələrdə və ya bölmələrdə fəaliyyət göstərən müştəriləri ola bilər. Hər bir müştərinin özünəməxsus tələbatları, sifarişləri, satışları, ödənişləri və sairəsi ola bilər. Müraciətçilər əsasən müxtəlif sahələrdə və ya bölmələrdə çalışan bir şirkətin ixtisaslaşmış müştəriləri ola bilər və müxtəlif məhsul və xidmətləri tələb edə bilərlər.
ERP sistemləri, fərqli bölmələrin və sahələrin tələbatlarını və operasiyalarını birləşdirərək şirkətin bütün proseslərini tənzimləməyə kömək edir. Müraciətçilər də bu sistemlər vasitəsilə daha effektiv bir şəkildə idarə edilir və tənzimlənir. Bu sayədə, şirkətin ərazisində müxtəlif sahələrdə və müştərilərlə əlaqəli proseslər daha düzgün və tənzimlənmiş şəkildə həyata keçirilir.
Korporativ müraciətlər (Prospect)
ERP sistemlərində Korporativ müraciətlər termini, ümumiyyətlə potensial müştəri və ya tələbçiləri ifadə edir. Bu, satış və marketinq prosesində yer alan, amma hələ rəsmi müştəri olmayan şəxsləri, təşkilatları və ya müştəri kimi qazanmağa çalışan tərəfləri təmsil edir.
ERP sistemləri, Korporativ müraciətlər məlumatlarını toplamaq, saxlamaq, təhlil etmək və idarə etmək üçün istifadə edilir. Əsas fikir, ERP sistemləri vasitəsilə şirkətin potensial tələb və perspektiv müştəriləri ilə daha effektiv əlaqə saxlamağa, onları müştəri kimi qazanmağa və daha böyük satış əldə etməyə kömək etməkdir.
Müraciət mənbəyi
ERP sistemlərində "Müraciət "Mənbəyi" (prospect source) termini potensial müştərinin necə və hansı yolla şirkətin diqqətini cəlb etdiyini, tələbat yaratdığını və şirkətə marağını ifadə edir. Yəni, bu termin, bir fərz müştərinin (müracıətçilərinin) hansı mənbə və ya kanaldan gəldiyini göstərir.
"Müraciətçilər Mənbəyi" ERP sistemində tənzimlənən məlumatlardan biridir və şirkətin təhlil və strategiyalarını inkişaf etdirməsinə kömək edir. Bu məlumatlar, şirkətin marketinq kampaniyalarını, reklam fəaliyyətlərini, təşkilatın sənaye sektorunu və ya digər fəaliyyət sahələrini qiymətləndirməsini və planlaşdırmasını mümkün edir.
Əlaqəli şəxs
Təşkilatın iş proseslərinə daxil olan və müştəri, təchizatçı və digər tərəflərlə əlaqələrin idarə edilməsində istifadə edilir. Əlaqəli şəxs termini, həm potensial həm də cari müştəriləri, təchizatçıları və digər tərəfləri əhatə edir.
Əlaqəli şəxs aşağıdakı funksiyonları icra edir:
- Müştəri idarəetməsi;
- Təchizatçı idarəetməsi;
- İş ortağı idarəetməsi;
- Satış idarəetməsi;
- Müştəri tələblərinin idarə edilməsi;
- Müştəri münasibətləri inkişafı.
İşgüzar görüşlər
Müştəri təmasları, təmas tarixçəsi, əlaqə saxlama məlumatları və müştərilərlə aparılan əməliyyatlar haqqında məlumatları birləşdirən bölmədir.
Bu bölmə vasitəsilə şirkət tərəfindən aparılan müştəri təmasları, təkliflər, satışlar, məhsul göndərmələri və servis təminatı kimi əməliyyatlar idarə olunur. Bu məlumatlar şirkətin müştəri ilə əlaqəli fəaliyyətlərinin nəzərdən keçirilməsi, müştəri mövqeyinin analiz edilməsi və daha yaxşı strateji planlamalar üçün istifadə edilə bilər.